Salvem la música

Crec que ja en tenim abastament d’anar de pringats per la vida. Quan sortim pel món només veig gent pardilla que va de pro i fins i tot els fan cas! Crec que fem cara de bons xavals i ens fan es traje! Haurem de començar a fer de cabrons i branca d'ullastre a tot Cristo...

Com podem fer que la musica que fem agafi força si els mateixos “periodistes" no saben ni agafar la informació correctament! no crec que sigui tant difícil posar el nom bé, (tothom té dret a equivocar-se) però amb el nom de la banda no es pot fallar! és el més important i a més, amb dos clics de ratolí, trobes la informació en 30 segons (comprovat).

Jo, personalment, m'estim més no sortir enlloc. No diuen "save the music?" idò una bossa plena de peladures de gambes per ells! Aquí: save the musician! i save the DIGNITAT!


 No m'estranyaria veure aquest nom algun dia per premsa

I dignitat deman també  a les entrevistes de ràdio, que amb la vessa que fa haver d’anar-hi, molts de pics a hores intempestives, te trobes que l’entrevistador no sap ni el teu nom, el de la banda em refereix (idò, perquè cony ens convides, pens jo). Una mica més de professionalitat, que ja n’estem farts d’omplir programes que ni tan sols s'han preparat les preguntes. Que ens ho passam més bé en es local! Ara, quan ja és l’hòstia padre és quan es pensen que han convidat a un altre grup, que no té res a veure amb tu i et diuen... què has duit el Cd? Si ja no mos en queden!!  . Save the music, diuen.

Comentaris

Entrades populars